ATAG HI6271E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ATAG HI6271E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*****@h********* 31-08-2021
Geschreven voor: ATAG HI6271E

Ik had altijd een siemens inductieplaat, maar na 20 jaar was deze op. Toen gekeken naar een andere en atag zou een goede opvolger zijn. Helaas, wat een hopeloze kookplaat is dit. Zodra hij stuk komt er nooit meer zo een kookplaat in. Het duurt veel te lang voordat je door kan schakelen naar de volgende kookplaat, zodat soms de pan overkookt mits je hem niet snel van de kookplaat afhaalt. Verder is het tiptoets draaiknopje ook geen succes. Soms kan ik blijven draaien en gebeurt er niets. Kortom geen aanrader deze kookplaat.

Officiele reactie van Atag 02-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Vervelend om te lezen dat uw ervaring met deze inductiekookplaat als teleurstellend wordt ervaren. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om u dit gevoel te geven en zullen uw feedback ook zeker meenemen.
Nog een tip betreffende de bediening. Bij een slide-bediening is het advies niet het topje van uw vinger te gebruiken maar de vinger iets platter op de slide-controle te leggen.
Chantal Webcareteam ATAG

Ron 30-06-2020

Atag inductie kookplaat

Geschreven voor: ATAG HI6271E

Ik gebruik deze kookplaat inmiddels een paar maanden, en wil iedereen waarschuwen voor de aankoop voor dit uitermate gebruiksvriendelijke product.
De bediening ervan is zo lastig dat ik niet begrijp hoe een fabrikant zo'n product op de markt kan brengen.
De selectie van het aan en uit zetten van de gewenste brander luistert zeer nauw het hoger en lager zetten is zo mogelijk nog lastiger te doen dmv een draaiende beweging met de vinger te maken.
Samengevat is dit product dus zeker geen aanrader.

Minpunten

• Moeilijke keuze van kookplaat
  • Lastig hoog en laag te zetten

Officiele reactie van Atag 03-07-2020

Beste Ron,
Vervelend om te lezen dat je ervaring met de bediening van de inductiekookplaat zo teleurstellend is. Onze apparatuur wordt uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak. Wij streven ernaar dat onze klanten veel kookplezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Bedankt voor de review. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Een tip die wij nog graag willen meegeven is: Bij een slide-bediening is het advies niet het topje van de vinger te gebruiken maar de vinger iets platter op de slide-control te leggen.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Webcareteam ETNA

Harry de Vlieger 30-10-2019
  • Product gekregen

Niet kopen, waardeloos bedienpaneel

Geschreven voor: ATAG HI6271E

Wij hebben deze inductiekookplaat in ons huurhuis gekregen. Maar wees slim, koop 'm niet. De bediening is ergerniswekkend, omslachtig, elke dag weer. En valt uit zodra er wat vocht op valt.

Officiele reactie van Atag 31-10-2019

Beste heer De Vlieger, vervelend om te lezen dat deze inductiekookplaat van ATAG u het kookplezier ontneemt. Wat betreft de bediening kunnen wij u nog wel een tip meegeven : Bij een slide-bediening is het advies niet het topje van de vinger te gebruiken maar de vinger iets platter op de slide-control te leggen. Mocht u toch twijfels hebben aan de goede werking van deze inductiekookplaat adviseren wij u dit te melden bij uw verhuurder. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ATAG.